A Crytek tegnap jelentette be, hogy a játékfejlesztésből jól ismert CRYENGINE motor a továbbiakban real-time filmes szoftverként is működik.
A CRYENGINE filmes megfelelője egyszerű húzással a Film Engine nevet kapta, ám ez nemcsak a motort, hanem egy új cég nevét is jelenti, de a lényeg mégiscsak azon van, hogy a filmes szoftver jelentősen csökkenti az időtartamát és erőforrásigényét a csúcsminőségű vizuális effektek és a CG animációs filmek előállításának. A CRYENGINE kreatív igazgatója, Frank Vitz így nyilatkozott: "a CRYENGINE bebizonyította, hogy tökéletes gerincét adja a Film Engine-nek, mégpedig a sebessége, a skálázhatósága, a vizuális hűség, valamint a 3D renderezés erőssége miatt. A valós idejű technológia hamarosan alapvető központjában áll majd a digitális tartalmak létrehozásának, és nagyon érdekes figyelni, hogy a CRYENGINE képességei hogyan bizonyítanak ezen az új területen is".