Stilizált 3D-karakterillusztrációk készítése címmel a Gnomon Workshop kiadta napjaink karaktertervezési munkafolyamatainak Amy Sharpe cinematics artist által rögzített kalauzát.
A több mint öt órányi oktatóvideót tartalmazó workshop számos iparági szabványnak számító tool-t lefed, úgymint a ZBrush, Maya, Substance 3D Painter, Marvelous Designer, Arnold és Photoshop.
Napjaink alapszoftvereivel végzett 3D-karaktertervezési munkafolyamatok átfogó kalauza
A workshop során Sharpe bemutatja saját karaktertervezési munkafolyamatát, és felfed néhány az általa alkalmazott technikát a folyamatok felgyorsítása, zökkenőmentessége és hatékonyabbá tétele érdekében.
Kezdésként Photoshopban felskiccel néhány koncepciót és kompozíciót, majd ZBrush-ban megformázza a karaktert, illetve 3D-ruhák készítéséhez a Marvelous Designer használatára is kitér.
A retopológia és az UV-zés munkálatait Mayában, a textúrázást pedig Substance 3D Painterben végzi, ezt követi Mayában és Arnoldban a küllem kidolgozása, Photoshopban pedig az utómunka a végleges kép elkészítéséhez.
Ez a workshop a nem teljesen kezdő vagy középhaladó artistoknak szól, bár a szóban forgó általános koncepciók bármilyen szintű tapasztalattal rendelkező artistok számára is hasznosak lehetnek.
Az artistról
Amy Sharpe game cinematic-okra és gyűjtői figurákra szakosodott szabadúszó karakter artist.
Olyan játék franchise-okon dolgozott, mint például League of Legends; Call of Duty; Destiny and Elder Scrolls; Love, Death, and Robots, Riot Games és a DC Collectibles.
Árak és elérhetőség
A „Creating a Stylized 3D Character Illustration” elérhető a több mint 300 oktatóanyaghoz hozzáférést biztosító The Gnomon Workshop előfizetéssel. Az előfizetés havonta 49 dollárba vagy évente 490 dollárba kerül. Ingyenes kipróbálás lehetséges.