Az iKinema stúdiója elkészült az Orion 1.0-val, amely a HTC Vive megoldására támaszkodva kínál megfizethető teljes alakos mocap technológiát.
Az indie játékfejlesztőknek gyakran sokkal szűkösebb keretből kell kihozniuk játékaikat, de igaz ez a kisebb grafikus cégek munkáira is. Sok projekt kívánja meg a motion capture technológia alkalmazását, ám ehhez speciális eszközökre van szükség, amelyeket nem minden fejlesztő engedhet meg magának. Nekik szánja termékét az iKinema csapata, akik elkészültek az Orion 1.0-val.
Az Orion 1.0 egy HTC Vive-ra épülő teljes alakos mocap rendszer, amely elsősorban barátságos árcédulájával hívhatja fel magára a figyelmet. A megoldás lényegében bármely OpenVR rendszerrel működik, de alapvetően a HTC Vive eszközeire készült. A legegyszerűbb felállásban a VR-headset felel a színész fejmozgásának rögzítéséért, míg a Vive kontrollerek a kezek és karok mozdulatait rögzítik. Emellett szükség van három Vive Trackerre is, amelyek a testet és a lábakat figyelik. A komolyabb munkákhoz arra is van lehetőség, hogy a headsetet és a kontrollereket további Vive Trackerrel váltsák ki, amelyek így akár külön rögzíthetik az alkart és a felkart is.
Az eszközök mellé természetesen egy speciális szoftver is jár, amely rögzíti a mozdulatokat. Ezeket aztán FBX vagy BVH formátumba lehet exportálni. Emellett arra is van lehetőség, hogy a felvételeket élőben közvetítsék az Unreal Engine-nek vagy a Unitynak. Ezt a szoftverhez járó ingyenes pluginokkal oldhatjuk meg.
Az Orion 1.0 szoftvere egyelőre csak Windows alatt működik, az adatok élő streamelése pedig kizárólag az Unreal Engine 4.15-tel, valamint a Unity 5.5-tel kompatibilis.