A Spider-Man: Homecoming a tavalyi év egyik legjobb szuperhős-mozija volt, amelynek elkészítéséből a Cantina Creative stúdiója is kivette a részét.
Az első trilógia amilyen jól indult, olyan mélyre süllyedt a harmadik részre. A második próbálkozás pedig már eleve gyengén indult, így az eredeti tervekkel ellentétben két rész után sosem készült el a harmadik. Inkább másodszor is újrakezdték a Spider-Man szériát. A harmadik nekifutás, a Spider-Man: Homecoming ismét remekül rajtolt, hosszú távú sikerét pedig többek közt az Avengers sorozattal való összekapcsolása is biztosíthatja. A film látványvilágáért többek közt a Sony Pictures Imageworks csapata felelt, de kivette a részét a munkából a Cantina Creative gárdája is.
Ahogy az a fenti videóból is látszik, a stúdió leginkább a Tony Starktól kapott (képregényekben és rajzfilmekben korábban nem látott) vadonatúj ruhával foglalkozott. Azon belül is az ő feladatuk volt megtervezni és megalkotni a kezelőfelületet – ami nem meglepő módon nagyban hasonlít Ironman HUD-jához. A munka nagyjából három és fél hónapot vett igénybe, ez idő alatt kétszáznál is több jelenetet készítettek el. A stúdiónak az volt a célja, hogy egyedi, de a Marvel univerzum hangulatához tökéletesen passzoló HUD-ot készítsen. Ami emellett a tinédzser Peter Parker karakteréhez is illik. Így a film elején – mikor még hősünk is inkább csak csetlik-botlik – csak egy egyszerű kezelőfelületet láthatunk. Később ezt váltja le a már sokkal komplexebb változat. Szintén a Cantina Creative készítette a főgonosz, Vulture HUD-ját is, valamint a filmben látott követőrendszert is.
A Cantina Creative az elmúlt években a legnagyobb hollywoodi projekteken dolgozott. Portfóliójukat olyan filmek gyarapítják, mint a Blade Runner 2049, a The Fate of the Furious, az Avengers: Civil War, a Guardians of the Galaxy vagy épp a Need for Speed.