Sébastien Garnier kiadta a Sculpt & Fix with Geometry Nodes toolbox-ot Blender-hez hogy megkönnyítse az karakteranimációs artifact-ek kijavítását.
Az add-on nyolc Geometry Node-t tartalmaz a karakter mesh-ek módosításához, és úgy tervezték, hogy Blender-ben is elérhetővé tegye a Maya-ban és egyéb DCC tool-ban lehetséges munkafolyamatokat.
Garnier olyan neves francia VFX és animációs stúdióknak dolgozott mint a Mikros Animation és Mac Guff. A “Sculpt & Fix with Geometry Nodes” megalkotása során a cloth/FX artist-ként szerzett tapasztalatai inspirálták.
A toolbox nyolc Geometry Node-t tartalmaz, melyek deformálják vagy smooth-olják a hálókat, weight map-ekkel vezérelhetőek, és egyetlen, viszonylag light modifier-ré kombinálhatóak.
A gyakori artifact-ok kijavítására kínálnak gyors megoldást, például a ruha/haj vágódásoknál, segítve a felhasználókat a korrekciós manuális sculpt-olásában.
Garnier azért fejlesztette az add-ont, hogy a Maya-ban és Softimage-ben használt workflow-kat átvigye Blender-be, néhány node ezen szoftverek funkcióinak megfelelője, beleértve A Maya Cluster deformer-t.
A Sculpt & Fix with Geometry Nodes kompatibilis a Blender 3.6+-al. Az ára 15 USD.
Olvass többet a Sculpt & Fix with Geometry nodes-ról a BlenderArtists.org fórum-on
Szerezd meg a Sculpt & Fix with Geometry nodes-t Sébastien Garnier Gumroad store-jából