Sculpt & Fix toolbox Blender-hez

Ez a cikk eredetileg a CG Channel oldalon jelent meg. Ha érdekelnek a vizuális effektek, a játékfejlesztés és a számítógépes grafika, napi hírekért és inspirációért keresd fel a CG Channel oldalát.

Sébastien Garnier kiadta a Sculpt & Fix with Geometry Nodes toolbox-ot Blender-hez hogy megkönnyítse az karakteranimációs artifact-ek kijavítását.

Az add-on nyolc Geometry Node-t tartalmaz a karakter mesh-ek módosításához, és úgy tervezték, hogy Blender-ben is elérhetővé tegye a Maya-ban és egyéb DCC tool-ban lehetséges munkafolyamatokat. 

Nyolc új Geometry Node a gyakori artefact-ok kijavításához

Garnier olyan neves francia VFX és animációs stúdióknak dolgozott mint a Mikros Animation és Mac Guff. A “Sculpt & Fix with Geometry Nodes” megalkotása során a cloth/FX artist-ként szerzett tapasztalatai inspirálták. 

A toolbox nyolc Geometry Node-t tartalmaz, melyek deformálják vagy smooth-olják a hálókat, weight map-ekkel vezérelhetőek, és egyetlen, viszonylag light modifier-ré kombinálhatóak. 

A gyakori artifact-ok kijavítására kínálnak gyors megoldást, például a ruha/haj vágódásoknál, segítve a felhasználókat a korrekciós manuális sculpt-olásában.

Garnier azért fejlesztette az add-ont, hogy a Maya-ban és Softimage-ben használt workflow-kat átvigye Blender-be, néhány node ezen szoftverek funkcióinak megfelelője, beleértve A Maya Cluster deformer-t. 

Ár és rendszerkövetelmények

A Sculpt & Fix with Geometry Nodes kompatibilis a Blender 3.6+-al. Az ára 15 USD. 

Olvass többet a Sculpt & Fix with Geometry nodes-ról a BlenderArtists.org fórum-on

Szerezd meg a Sculpt & Fix with Geometry nodes-t Sébastien Garnier Gumroad store-jából

MEGOSZTÁS:
Meshmag