A Gnomon Workshop “Animal Anatomy: Modeling a Fossa” néven kiadott egy részletes tutorial-t creature modellezéshez, melyet a FableFX senior creatur artist-ja, Artitz Basauri készített.
A diákoknak és junior artist-oknak szánt workshop 5 órányi 3D modellezésről és textúrázásról szóló videóanyagot tartalmaz Maya-hoz, ZBrush-hoz, Advanced Skeleton-hoz, SketchBook Pro-hoz és Mari-hoz.
A workshop során Basauri komplett útmutatást ad a Madagaszkáron őshonos, macskaalakú fossza modellezéséhez.
Belülről kifelé dolgozik, vázlatokat készít, anatómiailag tanulmányozza az állatot mielőtt benyitná a Maya-t, valamint bemutatja, hogy hogyan használjuk a referenciaanyagot tervrajzok készítéséhez.
A megfelelő arányok beállítása után áttér a csontváz geometriájára ZBrush-ban, sculpt-olja a legfőbb izomcsoportokat, végül pedig a fossza skin-jét.
Érinti továbbá a retopózást, az UV-kat, és a skin felületének részletezését.
Aritz Basauri a FableFX senior creatur artist-ja. 8 éve dolgozik ebben a pozícióban, olyan stúdióknál is járt mint az MPC, a Scanline VFX, valamint az Alfred Imageworks.
Az “Animal Anatomy: Modeling a Fossa” c. tutorial elérhető a Gnomon Workshop előfizetésével, mely több mint 300 tutorial-hoz ad hozzáférést.
Az előfizetések ára 54 USD/hó vagy 499 USD/év. Ingyenes próbaverziók is elérhetőek.
Olvass többet az “Animal Anatomy: Modeling a Fossa” c. tutorial-ról a Gnomon Workshop honlapján
A CG Channel a Gnomon tulajdona