Állat anatómia - fossza modellezés tutorial

Ez a cikk eredetileg a CG Channel oldalon jelent meg. Ha érdekelnek a vizuális effektek, a játékfejlesztés és a számítógépes grafika, napi hírekért és inspirációért keresd fel a CG Channel oldalát.

A Gnomon Workshop “Animal Anatomy: Modeling a Fossa” néven kiadott egy részletes tutorial-t creature modellezéshez, melyet a FableFX senior creatur artist-ja, Artitz Basauri készített.

A diákoknak és junior artist-oknak szánt workshop 5 órányi 3D modellezésről és textúrázásról szóló videóanyagot tartalmaz Maya-hoz, ZBrush-hoz, Advanced Skeleton-hoz, SketchBook Pro-hoz és Mari-hoz. 

Komplett útmutató realisztikus 3D állat modellezéshez és textúrázáshoz

A workshop során Basauri komplett útmutatást ad a Madagaszkáron őshonos, macskaalakú fossza modellezéséhez. 

Belülről kifelé dolgozik, vázlatokat készít, anatómiailag tanulmányozza az állatot mielőtt benyitná a Maya-t, valamint bemutatja, hogy hogyan használjuk a referenciaanyagot tervrajzok készítéséhez. 

A megfelelő arányok beállítása után áttér a csontváz geometriájára ZBrush-ban, sculpt-olja a legfőbb izomcsoportokat, végül pedig a fossza skin-jét. 

Érinti továbbá a retopózást, az UV-kat, és a skin felületének részletezését.

Az artist-ról

Aritz Basauri a FableFX senior creatur artist-ja. 8 éve dolgozik ebben a pozícióban, olyan stúdióknál is járt mint az MPC, a Scanline VFX, valamint az Alfred Imageworks. 

Ár és elérhetőség

Az “Animal Anatomy: Modeling a Fossa” c. tutorial elérhető a Gnomon Workshop előfizetésével, mely több mint 300 tutorial-hoz ad hozzáférést. 

Az előfizetések ára 54 USD/hó vagy 499 USD/év. Ingyenes próbaverziók is elérhetőek. 

Olvass többet az “Animal Anatomy: Modeling a Fossa” c. tutorial-ról a Gnomon Workshop honlapján

A CG Channel a Gnomon tulajdona

MEGOSZTÁS:
Meshmag