A Maxon kiadta a Redshift 3.5.20-at

Ez a cikk eredetileg a CG Channel oldalon jelent meg. Ha érdekelnek a vizuális effektek, a játékfejlesztés és a számítógépes grafika, napi hírekért és inspirációért keresd fel a CG Channel oldalát.

A Maxon kiadta a Redshift 3.5.20-at, a produkciós renderelő legújabb verzióját.

A Redshift RT real-time render motor teljesítménybeli fejlesztései

A Redshift RT GPU alapú real-timer render motor teljesítménye számos tekintetben fejlődött.

A legfontosabb változások közé tartozik az undersampling támogatása az interaktív teljesítmény javítása érdekében a kamera jelenetben való mozgatásakor, valamint a jobb per-pixel displacement mapping nagy sűrűségű mesh-ek renderelésekor.

Bár a kiadási jegyzékben nem szerepel, a Maxon blogbejegyzése szerint az RT ezentúl támogatja a textúra tömörítést is, csökkentve a GPU memóriahasználatot.

A többi változtatás főleg hibajavítás, a Cinema4D plugin pedig viewport támogatással bővül az új scale, rotate és coordinate space paraméterekhez a MetCAP shader-ben.

Ár és rendszerkövetelmények

A Redshift 3.5.20 elérhető Windows 10, glibc 2.17+ Linux és macOS 12.6/13.3 rendszerekhez.

A renderelő integrációs plugin-jei kompatibilisek a 3ds Max 2018+, Blender 2.83+, Cinema 4D R21+, Houdini 17.5+ (18.0+ macOS), Katana 4.0v1+ és Maya 2018+ verziókkal.

A szoftver előfizetéses alapon érhető el, melynek ára 45 dollár/hó vagy 264 dollár/év.

Olvasd el a Redshift 3.5.20 új funkcióinak áttekintését a Redshift fórumon
(bejelentkezés szükséges)

MEGOSZTÁS:
Meshmag