A Maxon kiadta a Redshift 3.5.20-at, a produkciós renderelő legújabb verzióját.
A Redshift RT GPU alapú real-timer render motor teljesítménye számos tekintetben fejlődött.
A legfontosabb változások közé tartozik az undersampling támogatása az interaktív teljesítmény javítása érdekében a kamera jelenetben való mozgatásakor, valamint a jobb per-pixel displacement mapping nagy sűrűségű mesh-ek renderelésekor.
Bár a kiadási jegyzékben nem szerepel, a Maxon blogbejegyzése szerint az RT ezentúl támogatja a textúra tömörítést is, csökkentve a GPU memóriahasználatot.
A többi változtatás főleg hibajavítás, a Cinema4D plugin pedig viewport támogatással bővül az új scale, rotate és coordinate space paraméterekhez a MetCAP shader-ben.
A Redshift 3.5.20 elérhető Windows 10, glibc 2.17+ Linux és macOS 12.6/13.3 rendszerekhez.
A renderelő integrációs plugin-jei kompatibilisek a 3ds Max 2018+, Blender 2.83+, Cinema 4D R21+, Houdini 17.5+ (18.0+ macOS), Katana 4.0v1+ és Maya 2018+ verziókkal.
A szoftver előfizetéses alapon érhető el, melynek ára 45 dollár/hó vagy 264 dollár/év.
Olvasd el a Redshift 3.5.20 új funkcióinak áttekintését a Redshift fórumon
(bejelentkezés szükséges)