Komplex fight action animálás Maya-ban tutorial

Ez a cikk eredetileg a CG Channel oldalon jelent meg. Ha érdekelnek a vizuális effektek, a játékfejlesztés és a számítógépes grafika, napi hírekért és inspirációért keresd fel a CG Channel oldalát.

A Gnomon Workshop kiadta az Animating a Complex Fight Action Sequence in Maya c. animációs mesterkurzust, melyet a Disney animátora, Peter Dang rögzített.

A középhaladó/ haladó szintű workshop 5 órányi Maya-s oktatást tartalmaz.

Tisztább, élethűbb animáció Maya-ban

A workshop során Peter Dang bemutatja a többkarakteres interakciók animálásának folyamatát mozgó kamerákkal, rámutatva, hogyan ad "fizikai" érzetet az animációkhoz.

A témák között szerepel a referencia megtervezése és felvétele, a spline block-olás, a többkarakteres interakciók és a mozgó kamerákkal való munka.

A workshop azt is feltárja, hogyan lehetnek tisztábbak az action szekvenciák a motion trail beállításával, a graph editor tisztításával és a kamera nézetben történő track-eléssel.

A technikai kérdések mellett Dang tanácsokat ad a referenciák, a szögek és formák kapcsolatának tanulmányozásához, az érzésekkel animáláshoz, valamint a megfelelő kameraszögek megtalálásához.

Az oktatóanyagban a ProRigs és a Look Rig kereskedelmi animációs rig-jei láthatóak.

Az artist-ról

Peter Dang a Walt Disney Animation Studios animátora. Korábban olyan animációs és VFX stúdiókban dolgozott, mint a Rooster Teeth, a Sony Pictures Imageworks és a DNEG.

Dolgozott az RWBY, a Gen: Lock and Red vs. Blue tévéműsorokon, valamint a The Sea Beast, a Nimona, a Garfield és a Thor: Love and Thunder játékfilmeken.

Az Animating a Complex Fight Action Sequence in Maya c. tutorial Gnomon Workshop előfizetéssel érhető el, amely több mint 300 oktatóanyaghoz biztosít hozzáférést.

Az előfizetések ára 54 USD/hó vagy 499 USD/év. Ingyenes próbaverziók állnak rendelkezésre.

Tudj meg többet az Animating a Complex Fight Action Sequence in Maya tutorial-ról

A CG Channel a Gnomon tulajdona

MEGOSZTÁS:
Meshmag