A Maxon kiadta a Redshift 3.5.14-et, a CPU/GPU gyorsított produkciós renderelő legújabb verzióját.
A kiadás új sky modellel bővült, a Flakes shader segítségével rekreálhatjuk az autók festésének kinézetét, a Renderview Backplate pedig a fotografikus backplate-k Redshift-be történő importálása szolgál.
A Redshift (közel)real-time renderelő mellett frissültek a szoftver integrációs pluginjai is, a Blender, a Houdini és a Katana pluginok mind-mind új funkciókat kaptak.
A Redshift 3.5.14 legfőbb változása a PRG Clear Sky Model, mely felváltja a Hosek-Wilkie sky-t.
A Chaos Czech Corona renderelőbe is adoptált PRG modell realisztikusabb eredményeket generál amikor a nap a horizont alatt van, valamint eltávolítja a zöld színt a nappali jelenetekről.
A Flakes shader rekreálja a reflektív részecskéket tartalmazó material-ok megjelenését, különösön az autók festését, de bármilyen csillogó felülettel működik, mint például a fagyott hó.
A Renderview backplate lehetővé teszi a fotografikus backplate-k importálását Redshift-be, annak érdekében, hogy beállítsuk a renderek kinézetét abban a context-ben, amiben végül kompozitálva lesznek.
A Redshift RT hybrid ray tracing/raszterizáló mode továbbfejlesztett anti-alliasing és temporal denoising-al bővült.
A Redshift integrációs pluginok szintén frissültek, a Blender plugin támogatást kapott a Cinema 4D natív Tile and Brick shader-ekhez, a Katan és Houdini plugin újdonsága pedig a Redshift Optical Camera támogatás.
A Redshift 3.5.14 elérhető Windows 10, glibc 2.17+ Linux és macOS 11.5+ rendszerekhez.
Az integrációs pluginok kompatibilisek a 3ds Max 2015+, Blender 2.83+, Cinema 4D R21+, Houdini 17.5+ (18.0+ macOS), Katana 3.0v1+ és Maya 2016.5 verziókkal.
A szoftver előfizetéses alapon érhető el, az egyéni előfizetések ára 45 dollár/hó vagy 264 dollár/év.
Nézd meg Redshift 3.5.14 újdonságainak teljes listáját a termék honlapján (Regisztráció szükséges)