A Maxon kiadta a Redshift 3.5.13-at, a CPU/GPU-gyorsított produkciós renderelő legújabb verzióját.
A frissítéssel a 3ds Max, a Blender, a Cinema 4D, a Houdini, a Katana és a Maya számára is elérhetővé válik az Open Image Denoise render denoising rendszer, valamint a Cinema4D tile and brick shader-e.
A Redshift 3.5.13 megjelenésével kiterjednek az előző verzióban bemutatott funkciók.
A decemberben kiadott Redhisft 3.5.12 a már meglévő OptiX és Altus GPU denoiser-ek mellett elérhetővé tette az Open Image Denoise-t a Cinema4D user-ek számára.
A Cinema 4D natív Tile és Brick shader-eit szintén átvitték a natív Redshift shaderekre.
Az új verzióban az OIDN és a shaderek is elérhetőek a többi host alkalmazáshoz. Ezenkívül a Cinema 4D Pavement shader-e natív Redshift shaderré válik: kezdetben csak a Cinema 4D felhasználók számára, bár Maxon ígérete szerint a jövőbeni frissítésekben más host alkalmazásokhoz is elérhető lesz.
A Redshift 3.5.1.13 elérhető Windows 10, glibc 2.17+ Linux és macOS 11.5+ rendszerekhez.
A renderer integrációs pluginjai kompatibilisek a 3ds Max 2015+, Blender 2.83+, Cinema 4D R21+, Houdini 17.5+ (18.0+ macOS), Katana 3.0v1+ és Maya 2016.5 verziókkal.
A szoftver csak előfizetéses alapon érhető el, a személyes licencek ára 45 dollár/hó vagy 264 dollár/év.
Olvassd el a Redshift 3.5.13 újdonságainak teljes listáját a termékfórumon
(Regisztráció szükséges)