Sneak peak: dynamic wrinkles a Character Creator 4.2-ben

Ez a cikk eredetileg a CG Channel oldalon jelent meg. Ha érdekelnek a vizuális effektek, a játékfejlesztés és a számítógépes grafika, napi hírekért és inspirációért keresd fel a CG Channel oldalát.

A Reallusion közzétett egy rövid sneak peak-et a régóta várt dynamic wrinkles rendszerről, mely a Character Creator karakterkészítő tool legújabb, 4.2-es verziójában fog megjelenni.

A karakter arcán automatikusan ráncokat képző funkciót az iClone 8.2, a Reallusion animációs szoftverének következő frissítése is támogatni fogja.

Automatikusan hozzáadhatunk ráncokat meglévő arcanimációkhoz a valósághűbb eredményért

A dynamic wrinkles a Character Creator egyik legrégebben várt funkciója, amelyet eredetileg 2020-ban terveztek kiadni a Character Creator 3.3-ban.

A ráncok valós időben triggerelhetőek face morph-okkal vagy keyframe animációval, beleértve a motion-capture adatot, a lipsync animációt és a Face Puppet-et.

A felhasználók finomhangolhatják az eredményeket az arc különböző területein lévő ráncok intenzitásának beállításával.

Ár és elérhetőség

A Reallusion még nem jelentette be a Character Creator 4.2 megjelenési dátumát. A jelenlegi stabil kiadás, a Character Creator 4.1 Windows 7+ rendszerhez érhető el. Az új licencek MSRP-je 299 USD.

További információk a Reallusion honlapján

MEGOSZTÁS:
Meshmag