A Unity frissítette a Digital Human Package könyvtárat digitális emberek animálásához és rendereléséhez a Unity játékmotoron belül.
A Q3 2022 update a Unity Enemies tech demójához fejlesztett funkciókkal bővült, ezek közé tartozik a GPU-gyorsított skin deforming és az, hogy automatikusan lehet wrinkle mapeket alkalmazni a bőrfeszesség alapján.
Az eredetileg 2020-ban kiadott Digital Human Package a Unity The Heretic tech demójáhozfejlesztett kísérleti karaktertechnológiákat mutatja be.
Tartalmazza azokat a főszereplőhöz felhasznált arcanimációs rendszert, bőrrögzítő rendszert, illetve bőr, szem, fog és haj shader graphokat, melyeket a hétperces anim short-ban is alkalmaztak.
A Q3 2022 frissítés a Unity Enemies tech demójához korábban fejlesztett funkciókkal bővült, köztük a GPU path-ekkel skin attachment-hez és deforming-hoz.
A változások közé tartoznak még a bőrfeszesség alapján aktiválható wrinkle mapek, egy külön folyamat a karakter szemhéja körüli blur-özéshez, továbbá frissített shader graphok a szemhez és a bőrhöz.
A frissítést a Unity rendezvényén, a Unite 2022 nyitó előadásán jelentették be.
A Unity Digital Human Package kompatibilis a Unity 2020.3+ verzióval. A skin attachment-et és deforming-ot szolgáló GPU path Unity 2021.2+ verziót, az új skin és szem shaderek pedig Unity 2022.2.0a16+ verziót igényelnek.
A csomag a Unity Companion License keretében hozzáférhető, amely engedélyezi a kereskedelmi felhasználást.
A Unity ingyenes Digital Human Package szoftvere letölthető a GitHubról