Íme a Sculptron szédületes új cloth sculpting eszközei

Ez a cikk eredetileg a CG Channel oldalon jelent meg. Ha érdekelnek a vizuális effektek, a játékfejlesztés és a számítógépes grafika, napi hírekért és inspirációért keresd fel a CG Channel oldalát.

Lino Grandi Otoy 3D artist bemutatót tett közzé a Sculptron GPU alapú digitális sculpting tool fejlesztés alatt álló, animált cache-ek szerkesztését célzó néhány funkciójáról. 

Az előzetes bemutatókban látható egy tetszetős cloth brush, ruhát utánzó dinamikus formázás a szoftver többi formázó ecseteivel, illetve egy új Wrinkle deformer.

Az új cloth brush-sal és a dinamikus formázási tool-okkal szédületesen lehet deformálni a meshe-eket

Bár a Sculptron tartalmaz egy 3D sculpting alapecsetkészlet, az új tool-okkal sokkal jobban lehet variálni a 3D-geometriát.

Először is van egy cloth brush (a cikk elején látható), amely valósághű foldokká és wrinkle-ekké deformálja a felületet. Látható, hogy a Blender és a ZBrush megfelelő eszközeihez hasonlóan remekül lehet játszadozni velük.Hasonló dinamikus formázási lehetőségeket kaptak a Sculptron más ecsetei is, így például a Bulge, a Clay, a Move, a Pinch, a Push, a Smudge, a Twirl ecset, ahogy a fenti videóban is látható.

Árak, kiadási dátumok és rendszerkövetelmények

A tervek szerint az új funkciók a Sculptron még e hónapban várható következő nyilvános buildjében fognak megjelenni.

A Sculptron csak Windows 10-hez elérhető. Nem támogatja az Intel GPU-it, egyébként azonban csak OpenGL 4.6 verziót igényel, úgyhogy AMD és Nvidia kártyákkal is működnie kell.

A szoftvert csak bérelni lehet, az előfizetések havonta 9,99 euróba (havonta mintegy 10 dollárba) kerülnek.

Tekintsétek meg  a Sculptron új cloth brush és wrinkle deformer bemutatóit Lino Grandi Instagram feedjében

MEGOSZTÁS:
Meshmag