A LuxCoreRender csapata kiadta a nyílt forráskódú, fizikán alapuló renderer és a BlendLuxCore Blender integrációs plugin 2.6-os verzióját.
A frissítéssel javultak a színkezelési munkafolyamatok, beleértve a OpenColorIO 2.0 és az OpenColorIO tonemapping-et, a mesh light-ok elemzése pedig akár 3x gyorsabbá vált.
A korábban LuxRender-ként ismert LuxCoreRender 2018-ban új nevet, honlapot, fórumot és online dokumentációt kapott.
Összességében ez egy fizikán alapuló rendermotor számos produkciós funkcióval, ami a LuxCoreRender 2.0 megjelenése óta támogatja a hibrid C++/OpenCL renderelést CPU-kon és GPU-kon.
A 2.6-os frissítésnek hála javultak a szoftver színkezelési munkafolyamatai. A LuxCoreRender a legújabb olyan DCC app, mely támogatja az OpenColorIO 2 (OCIO 2) színkezelési standard új verzióját. Az OpenColorIO colour space-k támogatottak tonemapping-hez, textúra map-ekhez, valamint material-okhoz és light-okhoz.
A lighting kalkulálása a mesh light-ok elemzésével akár 3x gyorsabbá vált, valamint részleges támogatást kapott aa CPU multi threading a light források előfeldolgozása során. Ezenkívül tovább fejlődött a magon kívüli GPU renderelés és az Open Image Denoise-al (OIDN) történő denoising, mely az Intel CPU alapú render denoising rendszere.
A szoftveren kívül a Lol ingyenes online material és 3D modell könyvtár a BlenderArtists.org honlapon bemutatott realisztikus bútormodellekkel frissült.
A LuxCoreRender 2.6 Apache 2.0 licenc alatt érhető el Windows, Linux és macOS rendszerekhez.
A BlendLuxCore 2.6 kompatibilis a Blender 2.82-vel és 2.93-mal. Blender 3.0-val jelenleg nem működik. Az új 3ds Max integrációs plugin, a MaxToLux early acces kiadása elérhető a 3ds Max 2019-2021-hez.