Az OctaneX mostantól elérhető a Mac App Store-ban!

Ez a cikk eredetileg a CG Channel oldalon jelent meg. Ha érdekelnek a vizuális effektek, a játékfejlesztés és a számítógépes grafika, napi hírekért és inspirációért keresd fel a CG Channel oldalát.

Az Otoy bejelentette, hogy az Octane X, az OctaneRender új Metal-native kiadása mostantól elérhető a Mac App Store-ban.

A cég beharangozott két új előfizetési ajánlatot is, amelyek egy éven keresztül ingyenesen elérhetővé teszik az Octane X-et és a DCC és CAD alkalmazások összes integrációs bővítményét bármely macOS 11 Big Sur-t futtató Mac-en.

Az OctaneRender új Mac verziója kompatibilis az AMD, Intel és Apple GPU-kkal

Először az Apple 2019-es Worldwide Developers Conference konferenciáján jelentették be, majd tavaly nyilvánosságra is hozták; az Octane X az OctaneRender átdolgozása az Apple hardveréhez.

A GPU computing framework-jének átállása az Nvidia CUDA-járól az Apple Metal-ra egy Nvidia-specifikus rendererből hardver-agnosztikussá alakítja át az Octane-t.

A jelenlegi Mac gépeken elérhető AMD és Intel GPU-k mellett ez az Apple saját hardverét is jelenti: az Octane X PR8 támogatja az Apple új M1 processzorait.

Egy évig ingyenes a MacOS 11 Big Sur futtatására képes Mac user-ek számára

Az OctaneX mellett az Otoy két új előfizetési ajánlatot is bejelentett a Mac felhasználók számára, melyek az első évben ingyenesek.

A Mac Pro, iMac Pro és MacBook Pro user-ek Octane X Enterprise előfizetést kapnak, ez hozzáférést biztosít 21 DCC és CAD app integrációs plugin-jához, valamint a GPU render hálózathoz: az RNDR-hez.

Az első év lejárta után az előfizetés ára évi 479,40 euró ( kb 570 dollár).

A MacOS 11 Big Sur futtatására képes többi felhasználó pedig (az új App Store nem érhető el régebbi operációs rendszerekhez) kiterjesztett Octane Prime előfizetést kap.

Hasonlóan az OctaneRender CUDA kiadásának Prime előfizetéséhez, amely ingyenesen elérhető a Windows és Linux felhasználók számára, ez is csak egy GPU-n történő renderelésre korlátozódik.

A már létező előfizetésekkel ellentétben azonban nem korlátozódik a Blender-re, a DAZ Studio-ra, a Unity-re és az Unreal Engine-re, az Otoy sajtóközleménye szerint a Mac felhasználók hozzáférést kapnak az összes DCC integrációhoz.

Ár és rendszerkövetelmény

Az Octane X PR8 a macOS 11.2+ verziókhoz érhető el, kompatibilis az AMD, az Apple és az Intel GPU-kkal.

A Mac felhasználók ingyenes, egyéves előfizetéssel élhetnek a fent felsorolt feltételek szerint.

Az első év lejárta után az előfizetés ára évi 479,40 euró ( kb 570 dollár).

Az OctaneRender CUDA kiadása örök licencként és előfizetéssel is elérhető.

Olvasd el Otoy nyilatkozatát az Octane X-ről!

További információk az Octane X PR8 funkcióiról az Otoy fórumán

MEGOSZTÁS:
Meshmag