A Maxon a legújabb CG szoftverfejlesztő, mely 200,000 dolláros Epic MegaGrant díjat kapott. Az elnyert összeget a Cinema 4D és az Unreal Engine közötti integráció erősítésére szeretnék fordítani.
A cég "az After Effects-hez hasonló, zökkenőmentes munkafolyamatra törekszik."
A Maxon a legújabb developer, mely díjat kapott az Epic Games 100 millió dolláros MegaGrants alapjától.
Tudomásunk szerint a 200,000 dolláros díj az eddigi legmagasabb, amit kereskedelmi eszközfejlesztő valaha kapott - habár a Reallusion and Boris FX által elnyert díj összegét nem hozták nyilvánosságra.
A Maxon blogbejegyzése alapján a pénzt kutatás-fejlesztési munkákra szánják, a Cinema 4D és az Unreal Engine közötti munkafolyamat-integrációk erősítésének érdekében.
Az Unreal Engine userek eddig is importálhatták a Cinema 4D jeleneteket a Maxon CV-C4D to UE4 pluginjával, újabban pedig a .c4d fájlokat támogató Datasmith eszközkészlettel is, mely ingyenesen elérhető az Unreal Engine 4.24+-ban.
Nyilatkozatuk alapján a cég most a Cinema 4D és az After Effects közötti munkafolyamat kialakítását tűzte ki célul.
A Cineware eszközkészlet live link-et hoz létre a két alkalmazás között, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy változtassanak a Cinema 4D jelenetén, és valós időben láthassák az eredményeket az After Effects alkalmazásban.
Egy hasonló eszközkészlettel a Cinema 4D és az Unreal Engine között is megvalósulhatna a live link, mely meggyorsítaná a motion designerek és a visual artistok munkáját.
Az Epic Games jelenleg ingyenes live link plugint fejleszt a Maya-hoz és MotionBuilder-hez, míg a NewTek és a Reallusion egyenértékű beépülő pluginokkal rendelkezik a LightWave-hez és az iClone-hoz.