Az Uppercut broadcast & visual technologies kiadta az U-Render 2020.07-es verzióját, mely egy fizikán alapuló, valós-idejű render engine Cinema 4D-hez. Segítségével a renderer teljes mértékben integrálható C4D-be.
Ez azt is jelenti, hogy többé nem szükséges telepíteni hozzá a standalone változatot, a frissítés lehetővé teszi a valós-idejű render megjelenítését egyenesen Cinema 4D viweportban.
Hivatalosan a funkció még nem nem áll készen, ha minden a terv szerint halad, 1-2 hónapon belül elérhető lesz a stabil verzió is.
Az eredetileg Tachyon Render néven ismert U-Render tavaly indult útjára.
Valós-idejű renderelést ígér - inkább játékmotorra tervezték, mintsem hagyományos offline renderelőnek - s támogatást a Cinema 4D alapvető funkcióihoz, ideértve a MoGraph-ot is.
A saját PBR-anyagai mellett a beépített 'specular/glossiness' és 'metallic/roughness' shadereket is támogatja, valamint automatikusan konvertálja a standard C4D materialokat is.
A legutóbbi frissítésekkel volumetrics, illetve subsurface scattering támogatást is kapott.
A szoftver legújabb verziója, az U-Render 2020.7.6, teljes mértékben integrálja a renderert Cinema 4D-be.
A standalone renderer bár továbbra is elérhető, többé nincs rá szükség, így macOS és Windows rendszereken is lehetővé vált a használata.
Az U-renderer elérhető viewport rendererként is, így Cinema 4D-ben vagy egy floating panelben láthatjuk a valós-idejű rendert.
A viewport render felbontásának beállításával vagy a jelenet szinkronizálási lehetőségeinek (de)aktiválásával állítható a teljesítményt/ vs képminőség aránya. Ezt láthatjuk a fenti videóban is.
Olvasd el az U-Render 2020.07 új funkcióinak teljes listáját a Uppercut blogján.