Megjelent a Redshift 3.0.12

Ez a cikk eredetileg a CG Channel oldalon jelent meg. Ha érdekelnek a vizuális effektek, a játékfejlesztés és a számítógépes grafika, napi hírekért és inspirációért keresd fel a CG Channel oldalát.

A Redshift Rendering Technologies kiadta a Redshift 3.0.12-t. A renderer legújabb experimental verziója már tartalmazza a Maxon noise shadert.

A frissítés, ami a Maxon elmondása szerint az első közös eredményük a Maxonnal, mióta az megvette a Redshiftet, minden host DCC applikáció számára elérhetővé teszi a Cinema 4D procedural noise-ait.

Ez a verzió emellett kezdetleges támogatást nyújt a Cinema 4D R20 node alapú material rendszeréhez – bár Cinema 4D R21.1-re van szükség a material node-ok használatához a Redshift pluginban.

A korábbi frissítésekben a Redshift interactive preview rendering kapott experimental támogatást egyenesen a Cinema 4D viewportban.

A Houdini felhasználók is használhatják a Redshiftet viewport renderernek a Solaris segítségével – ez a Houdini 18 új look dev és shot layout toolsetje, ami külön preview buildként szerezhető be.

A Houdini plugin korábbi experimental kiadásaiban rengeteg új funkció érkezett, többek között a proxikat és AOV-ket is jobban kezeli a szoftver; a Maya plugin pedig képes izolálni a kiválasztott shadereket.

A renderer összes kiadása támogatja az NVLinket geometry adatokhoz és volume-okhoz is, így a nagyobb scene-ek több NVIDIA GPU összekapcsolásával is renderelhetőek.

A Redshift 3.0 experimental kiadásai a szoftver regisztrált felhasználói számára érhetőek el Windows-ra, Linuxra és Mac OS X-re. Hivatalos kiadási dátum még nem ismert.

A Redshift 3.0.12 újdonságainak teljes listája a termék fórumán

Több információ a Redshift 3.0 újdonságairól

MEGOSZTÁS:
Meshmag