Itt a Maverick Indie a RandomControl-tól

A RandomControl kiadta a Maverick Indie-t. A Maverick Studio renderer új változatát szórakoztatóiparban dolgozó művészekre élezték ki professzionális CAD művészek helyett.

Az Indie kiadás az eredeti, fizikailag helyes spectral GPU renderer legtöbb fontos funkcióját tartalmazza a CAD fájlformátum támogatásán kívül, az ára pedig az eredeti fele.

Könnyen kezelhető, modern PBR rendermotor
A Maverick Studio, amit idén adott ki az Arion renderer fejlesztője, a RandomControl, egy egyszerű kezelőfelülettel ellátott új renderer termékek, illetve járművek megjelenítésére.

A szoftveren belül drag-and-drop workflow-val rendelhetőek a modellhez a PBR materialok, állíthatóak be a fények és a kamera; és egy fizikailag helyes full-spectral rendermotort is tartalmaz beépített denoising-gal.

A program CUDA alapú, és támogatja az olyan modern GPU rendering funkciókat, mint az out-of-core rendering.

Maverick Indie: Maverick féláron, CAD funkcionalitás nélkül
A Maverick Studio kistestvére, a Maverick Indie a renderer legújabb verziója, ami a szórakoztatóiparra, illetve általános vizualizációs munkákra tökéletesen megfelel.

A szoftver 249.99 eurós ára körülbelül az eredeti Maverick Studio árának a fele. Ezért az árért a CAD funkciókon kívül mindent megkapnak a felhasználók.

A CAD-del kapcsolatos funkciók, mint a STEP és IGES fájlformátumok támogatása mellett a Rhino és hasonló szoftverek pluginjai, a NURBS és a cross-section rendering sem támogatott.

Ezek mellett Maverick Indie a command-line renderinget sem támogatja – bár ez nem igazán CAD specifikus, de ez is egy olyan funkció, amire a stúdióknak nagyobb szüksége van, mint az egyéni művészeknek.

Egy kattintásos import Substance Painter, Substance Designer és ZBrush assetekhez
A Maverick Indie-ben egykattintásos támogatás van három másik kulcsfontosságú DCC eszközhöz: a Substance Painter-hez, a Substance Designer-hez és a ZBrush-hoz.

Substance Designer-rel készített assetek esetében bármely textúra importálásával automatikusan betöltődik a többi texture map is: ez a workflow az egyéb PBR texture setekre is vonatkozik.

A ZBrush Multi Map Exporterével exportált assetek esetében is hasonló a workflow.

A Maverick Indie egy wizard alapú rendszerrel mind viewport renderrel, mind végleges minőségű renderrel renderelt turntable animációk készítésére is képes.

Ezzel a Marmoset Toolbag riválisává is válhat: a Toolbag jobban koncentrál a videojátékokra, de azt is szokták gyors tesztrenderekre és asset turntable-ök renderelésére használni.

A Toolbag-ben viszont fejlett baking eszközök is vannak, és a szoftver csont alapú animációk renderelésére is képes – a RandomControl pedig azt nyilatkozta, hogy ezt a Maverick Indie nem fogja támogatni.

Ehelyett a RandomControl a workflow-ra, és a cég GPU production rendererek fejlesztésében való jártasságára helyezi a hangsúlyt.

A Maverick Indie használatához legalább 64 bites Windows Vista szükséges. A szoftver CUDA alapú, szóval a legtöbb maximum 4-5 éves NVIDIA kártya kompatibilis vele.

Egy öröklicensz 249.99 euróba kerül; az előfizetés ára pedig havi 19.99 eurótól indul.

A Maverick Studio és a Maverick Indie összehasonlítása a Maverick Render blogján

Több információ a Maverick Indie-ről a termék weboldalán

MEGOSZTÁS:
Meshmag