Az Amazon kiadta a Lumberyard 1.20-at. A játékmotor és fejlesztői környezet legújabb verziójában új PhysX Force Region component érkezett, és az animációátmenetek több beállítási lehetőséget kaptak.
Az Asset Processor Faster Scanning Mode-ja is frissült, ami miatt gyorsabban feláll a rendszer.
Újdonságok az Animation Editor-ban és a fizikai rendszerben
A Lumberyard 1.20 animációs rendszerében menet közben félbeszakítható az animációk átmenete egy másik áttűnéssel. Ez például fighter játékokban jöhet jól, amikor az egyik támadásnak meg kell szakítania a másikat.
A frissítés után használható egy új PhysX Force Region component is, aminek segítségével fizikai hatások gyakorolhatóak az entitykre a pálya egy bizonyos, felhasználó által megadott területén.
Néhány hanggal kapcsolatos újdonság is érkezett; illetve a Fast Scanning Mode is frissült – ez a Lumberyard 1.18-ban jött be, hogy felgyorsítsa a szerkesztő felállását.
A Lumberyard legújabb verziójának használatához legalább Windows 7-es operációs rendszer szükséges.
A Lumberyard 1.20 újdonságainak teljes listája az online changelog-ban