Itt a Corona Renderer 4 for Cinema 4D

A szoftver 3ds Max verziójának kiadása után már itt is van a Corona Renderer 4 for Cinema 4D. Ebben a kiadásban is megtalálható a 3ds Max verzióba érkezett Caustics algoritmus.

Fast Caustics solver az egyszerűbb caustics rendereléshez
A Corona ezen frissítésében a legnagyobb újdonság a Fast Caustics solver, ami a caustics rendert – az íves felületekről lepattanó fények renderelését – hivatott kényelmesebbé tenni.

Az új solvert nem csak a klasszikus esetekkel, például az úszómedence aljáig behatoló napfény renderelésével reklámozzák, hanem kevésbé extrém eseteket is mutatnak: tükörről lepattanó fény, vagy dísztárcsa tükröződésének renderelése is látható a bemutatóvideóban.

Ez az effekt fényenként ki- és bekapcsolható, és képes reflektív és refraktív caustics számolásra is.

Az új verzióban az IR mód már dockolt viewportban is futtatható, és a displacementek stackelhetőek.

Egyéb újdonság még az objektumok kijelölésének és a fókuszpont beállításának lehetősége VFB és viewport interaktív rendering mód esetében is.

A kamerákhoz érkezett egy új halszemoptika; illetve az Intel AI Denoiser már nem csak Intel GPU-kon képes működni.

A Lightmix már képes több napot és environmentet renderelni, amik render után váltogathatóak.

Több információ a Corona Renderer 4 for Cinema 4D-ről a Chaos Czech blogján

MEGOSZTÁS:
Meshmag