Várható újdonságok a 3ds Max-ban

A GDC-n láthattuk a legújabb 3ds Max verziót akcióban, és sok háttérinformációt tudhattunk meg róla. Mostani cikkünkben a prezentációban és a szoftver roadmapjában látható újdonságokból csemegézünk.

Az 3ds Max interface-ének felületei a jövőben kimozdíthatóak lesznek külön ablakok formájában, így a szoftver kiterjeszthető lesz akár több monitorra is.

A textúrabake-elés lehetőségei, interface-e is várhatóan felújításra kerül majd, egyszerűbb lesz a bake-elés akár egyszerre több objektum esetében is.

Két új automatizált retopology eszköz is érkezik: az első teljesen automatikus, nem igényel igazán felhasználói inputot; a másodikban pedig spline-ok segítségével finomítható a retopologizált mesh wireframe-je.

A 3D Boolean modifier működését is tervezik leegyszerűsíteni, kényelmesebbé tenni a Shape Booleans modifieren végzett változtatásokhoz hasonlóan.

Az Environment Layout készítésre eddig nem nagyon volt eszköz – a fejlesztők most ezt próbálják orvosolni azzal, hogy a Bifrost procedurális engine-re épített funkcionalitást tesznek elérhetővé egyenesen a 3ds Maxon belül.

A fejlesztők egy másik fontos célja a karakteranimációs workflow leegyszerűsítése: várható például live retarget funkció a különféle rigek közti inkompatibilitás orvoslására.

Egy másik érdekes, a roadmaptól független újdonság a tyFlow lesz, amiről korábban itt írtunk.

Kíváncsian várjuk, mikor érkeznek ezek az új feature-ök!

MEGOSZTÁS:
Meshmag