Erik Lehmann kiadta a Mesh Toolkit for Maya-t: ez egy Python script, ami továbbfejleszti vagy automatizálja a Mayában leggyakrabban használt mesh műveleteket.
A scripttel új layout toolokat is kapunk; többek között egy olyat, amivel mesheket helyezhetünk egy létező mesh felületére a viewporton belül egy szimpla kattintással.
A leggyakrabban használt műveletek, kényelmesen
A Mesh Toolkit kényelmesebbé teszi a Maya leggyakrabban használt mesh műveleteinek használatát, például a Combine, Separate, Extract és Duplicate parancsokét. A műveletek history-ja letisztultabb általa, és az objektumok elnevezése is javul az Outliner-ben.
Emellett érkeznek általa új object Duplicator és Distribute commandok is, illetve egy paranccsal a kurzor alatt található mesh felületére helyezhetünk egy másik mesht.
Az OBJ fájlok kombinált meshekként, szeparált meshekként vagy blendshape-ekként is importálhatóak és exportálhatóak.
A script Lehmann legújabb eszköze a Mayás munka meggyorsításához. Korábban olyan eszközöket készített a Mayához, mint a Curve Toolkit, a UV Toolkit, a Selection Kit és a Renamer.
A Mesh Toolkit for Maya használatához Maya 2017 vagy 2018 szükséges Windows, Linux vagy Mac OS X alatt. Az eszköz ára 7.99 dollár.
Több információ a Mesh Toolkot online dokumentációjában
A Mesh Toolkit megvásárlása Erik Legmann Gumroad store-jában