A Quixel megosztotta a Rebirth című rövidfilmet, ami a Megascans 3D szkennelt library asseteinek segítségével készült, és Unreal Engine-ben renderelődött.
A rövidfilm, amit a Quixel CEO-ja, Teddy Bergsman rendezett, az Epic Games GDC 2019-es keynote-ján került bemutatásra.
Izland, valós időben renderelve 3D szkenn alapján
A videó első ránézésre inkább hasonlít egy sci-fi Izlandra: egy futurisztikus jármű suhan át a vulkanikus tájon egy hatalmas ipari építmény felé.
Mint kiderült, a Quixel tagjai egy hónapot töltöttek Izlandon, és ezalatt az idő alatt több, mint 1000 szkennt készítettek a projekthez.
Magát az animációt három ember csinálta, és az Unreal Engine 4.21-et használták mind az 1:45 arányú terület összeállítására, mind a végeredmény renderelésére.
Az Epic Games blogpostjából az is kiderül, hogy a csapat épített egy fizikai kamera riget ahhoz, hogy a mozgást engine-en belül, VR-ral vehessék fel.
A videó elkészítéséhez a Houdinit is használták, de az nem egyértelmű, hogy pontosan mire.
A Quixelnek sikerült egy nívós csapatot toborozni erre a projektre: köztük volt Fausto de Martini, a Blizzard Entertainment 3D art directora, mint koncepciós művész; illetve a Dust című sci-fi rövidfilm készítői, Mike és Josh Grier is, akik a narratívát rendezték.
Több információ a Rebirth készítéséről az Epic Games blogján