Megérkezett a Verge3D 2.11 3ds Max-hoz és Blenderhez

A Soft8Soft kiadta a Verge3D 2.11-et, a 3ds Max és Blender scene-ek WebGL-alapú 3D web applikációvá alakítására képes szoftver legújabb verzióját.

A frissítésben integrálták a Bullet open-source physics library-t, aminek segítségével dinamikus elemeket adhatunk hozzá a scene-ekhez a Verge3D vizuális programnyelvével.

Egyszerű, interaktív fizikát tartalmazó scene-ek készítése vizuális programozással
A Verge3D 2.11 legnagyobb újítása a Bullet open-source physics engine implementációja – ezt az engine-t egyébként több DCC applikációba integrálták már, például a 3ds Max-ban és a Blenderben is megtalálható.

Az implementációnak köszönhetően egyszerűbb fizikai szimulációk már a Puzzles vizuális programnyelv által is készíthetőek, szöveges kód írása nélkül.

Emellett magához a Puzzles nyelvhez is érkezett több új funkcionalitás, például a fájlok feltöltésének és tárolásának lehetősége a Verge3D WordPress pluginja által, illetve támogatás érkezett a Blender Voronoi Texture node-jához is.

Az újdonságok teljes listája a cikk alján található linken tekinthető meg.

A Verge3D 2.11 használatához legalább 3ds Max 2015 vagy Blender 2.79 szükséges, illetve a Blender 2.80-as béta verziója is támogatott.

A szoftver ingyenesen kipróbálható; élesben való használathoz a személyes licensz 290 dollárba, csoportos licensz 990 dollárba, az enterprise licensz – amihez source code hozzáférés is jár – pedig 2990 dollárba kerül.

A Verge3D 2.11 újdonságainak teljes listája a Soft8Soft weboldalán

MEGOSZTÁS:
Meshmag