Megérkezett az Amazon Lumberyard 1.17

Az Amazon kiadta a Lumberyard játékmotor és fejlesztői környezet 1.17-es verzióját. A frissítéssel javítottak az Asset Browser és az Entity Outliner workflow-ján, ami főleg a slice-okkal való munka közben válik egyértelművé.

Workflow javítások az outliner-hez és asset browser-hez
A Lumberyard 1.17-es frissítésében kizárólag a workflow javításával kapcsolatos újdonságok érkeztek, és azok is főleg annak érdekesek, aki Slice-okkal szokott dolgozni – ezek a Lumberyard beágyazható asset group-jai.

Az Entity Editor már vizuálisan is megjeleníti, hogy melyik slice-ok rendelkeznek override-okkal, és melyek gyökerei a slice hierarchiáknak. Az entity-ket frissítés után drag-and-drop módszerrel is mozgathatjuk a slice-ok között.

Egyéb workflow javítás még az entityk szortírozásának lehetősége az Entity Outliner-ben, illetve az Entity Outliner-beli bejegyzések kikeresése az Asset Browser-ben.

Teszt assetekkel, vagy félkész assetekkel való munka esetén már lehetőségünk van az entity-k 'Editor Only'-ként megjelölésére, így azok gameplay módban nem fognak megjelenni.

Újdonságok teljes listájának megtekintése az online changelog-ban

A Lumberyard weboldala

MEGOSZTÁS:
Meshmag