Megérkezett a V-Ray Next for 3ds Max Update 1

A Chaos Group kiadta a V-Ray Next for 3ds Max Update 1-es verzióját – a V-Ray renderer 3ds Max kiadásának legújabb frissítését. A frissítéssel javult az interaktív teljesítmény, és a GPU renderinget is továbbfejlesztették.

Az új verzióban egy rolling shutter effekt is érkezett, amivel rekreálhatjuk a digitális videofelvételek látványát; és glint és glitter beállítások a Physical Hair matériához.

Új funkciók, amik eddig csak a V-Ray Next Maya verziójában voltak elérhetőek
A mostani frissítés az első a V-Ray Next májusi kiadása óta – az előző verziószámozás alapján a 4.10.01-es kiadás lenne ez.

Ahogy a V-Ray Next for Mayában, a Max változatban is javítottak a viewport IPR rendereinek teljesítményén, főleg az összetettebb scene-ek esetében.

Az interaktív render preview már támogatja az atmoszférikus effekteket is.

A frissítésben több olyan funkció is érkezett, ami eredetileg a Maya verzióban debütált: ilyen például a GPU bucket rendering és a Cryptomatte elementek támogatása.

GPU-n való rendereléskor már támogatott a dispersion is, és az environment fog is gyorsabban renderelődik.

Egyéb újdonság még az új rolling shutter effekt, ami a digitális videó vagy a mobiltelefonos felvételek hatását kelti; és a glint és glitter beállítások az új Physical Hair shader-en belül.

Frissítés után már elmenthetjük a color correction-öket is a végső render mellé .vrimg vagy OpenEXR fájlokként.

A V-Ray Next for 3ds Max Update 1 használatához legalább 64-bites 3ds Max 2013-ra van szükségünk. Egy workstation licensz egy render node-dal jelenleg 1180 dollárba kerül.

Újdonságok teljes listája az online changelog-ban

MEGOSZTÁS:
Meshmag