A Chaos Group kiadta a V-Ray for Unreal renderert az Unreal Engine-hez.
A szoftver segítségével V-Ray scene-eket importálhatunk Unreal-ba, illetve ray-tracelt rendereket is készíthetünk a motoron belül.
V-Ray scene-ek importálása Unreal Engine-be
A V-Ray for Unreal-lal más V-Ray verziók scene-eit is beimportálhatjuk a játékmotorba — jelenleg a 3ds Max-ban, Mayában, Rhino-ban és a SketchUp-ban készült munkákat használhatjuk fel ilyen módon.
A program automatikusan átkonvertálja a V-Ray fényeket és matériákat valós időben is futtatható formába.
Material- és fényszerkesztés Unreal 4-ben valós időben, majd ray-tracelt renderelés V-Ray-jel
Amellett, hogy a V-Ray scene-eket használhatjuk az Unreal Engine projektünk alapjaként, a játékmotorban ugyanúgy továbbszerkeszthetjük a matériákat és fényeket, ráadásul valós időben.
Az Unreal-ban eszközölt változtatások később visszaküldhetőek V-Ray-be, vagy akár az engine-en belül is készíthetünk ray-traced rendert a scene-ről. A renderer az Unreal Engine Sequencer cinematic editorát is támogatja, így még videót is renderelhetünk vele.
Ez a rendszer egyesíti az előre renderelt és valós idejű látvány készítésének workflow-ját, ami főleg a vizualizációs projekteknél lehet hasznos.
A V-Ray for Unreal előfizetéssel érhető el, aminek ára havonta 80, vagy évente 470 dollár. Azért döntöttek az előfizetéses modell mellett, mert lépést terveznek tartani az Unreal Engine gyors tempójú fejlődésével, és ez rengeteg, gyakori frissítést jelent majd.
Több információ a V-Ray for Unreal-ról a Chaos Group weboldalán