Már letölthető az Arnold 5.2.1

A legújabb verzió egy, a Modoéhoz hasonló Round Corners shader-t ad hozzá, amivel subdivide-olás nélkül is lesimított élek érzetét kelthetjük a modelleken. Mivel nincs szükség több polygonra, ezért a renderelési idő sem növekszik ezzel a shadermegoldással.

Egyéb újdonságok például egy új normal map blending mode a Layer RGBA shader-hez, és további javítások az adaptive subdivision-höz: néhol már kétszer gyorsabb, mint eddig.

Egyelőre a MtoA, HtoA és C4DtoA frissült, a MAXtoA és a KtoA frissülése még hátravan.

Az Arnold 5.2.1 használatához legalább Windows 7-re, RHEL/CentOS 6 Linux-ra, vagy Mac OS X 10.8-ra van szükségünk. A szoftver az előző frissítés óta már csak előfizetéssel érhető el, és az ára 65 dollár/hónaptól, illetve 615 dollár/évtől kezdődik.

További információk az Arnold 5.2.1 újdonságairól a Solid Angle blogján

Arnold online changelog

MEGOSZTÁS:
Meshmag