Kijött a KeyShot 8

A Luxion kiadta a renderelő és technikai animációs szoftver, a KeyShot 8-as verzióját. A frissítésben volumetrikus renderelés, cutaway és displacement támogatás is helyet kapott.

Új a KeyShot 8-ban: volumetrics, cutaway és displacement mapping
A korábbi trailer-ben több volumetrikus effektet is bemutattak, például light beam-eket és god rayeket, füstöt és egy szivacsszerű matériát, ami az OctaneRender volumetric primitive-jére hasonlít.

Egy másik új funkció az Image Styles, amivel non-destruktív változtatásokat végezhetünk a rendereken, mint például a tonemapping, görbeeditálás és bloom.

A Pro kiadás felhasználói displacement mapping támogatást is kapnak, és két új geometry shader-t, amikkel foszlányokat és buborékokat jeleníthetnek meg.

A Pro és a sima kiadás is támogatja a nested dielectrics-et az üvegben tárolt folyadékok renderelésének egyszerűsítéséhez.

KeyShot Cloud integráció a UI-ban
Az új verzióban a felhő alapú renderelő szolgáltatást, a KeyShot Cloud-ot egyenesen az interfészbe integrálták.

A KeyShot 8 használatához legalább 64 bites Windows 7-re vagy Mac OS X 10.8-ra van szükségünk. A KeyShot-ot pluginok segítségével integrálhatjuk többek között a 3ds Max-ba, a Cinema 4D-be, a Mayába és a ZBrush-ba is.

További információk az újdonságokról a Luxion blogján

Változtatások teljes listája az online dokumentációban

MEGOSZTÁS:
Meshmag