A 3DToAll kiadta az IKMAX-ot, egy új rigging plugin a 3ds Max-hoz.
A plugin segítségével egyenesen a meshre kattintva helyezhetjük el a jointokat, és csúszkákkal igazíthatjuk a skinninget. Ezekkel az eszközökkel gyorsabban készíthetjük el az alapot, amit később a 3ds Max beépített eszközeivel tovább finomíthatunk.
A fast attach jóvoltából gyorsan hozzáadhatunk új objektumokat a righez: csak ki kell választanunk az objektumot, majd arra a testrészre kattintani, amihez hozzá akarjuk ragasztani. A plugin a tükrözést is támogatja, illetve van egy beépített egy kattintásos skin wrap opció is a ruházat és hasonló elemek számára. A rig tesztelésének gyorsításához hozzáadtak egy funkciót, ami automatikusan létrehoz egy tesztanimációt.
Az IKMAX 45 dollárba kerül, viszont most limitált ideig megszerezhetjük 29 dollárért is. A Cinema 4D és Maya verziók még nem elérhetőek, a kiadásukat az elkövetkezendő hónapokban tervezik.