Az Apagom AG letölthetővé tett egy interaktív, machine-learninget használó folyadékszimulációs demo-t. A szimulációról készült előnézeti videót megtekinthetitek lentebb.
Jelenleg csak standalone demo elérhető, amiben a folyadékok valós idejű szimulációja mellett különféle szemcsés anyagok rigid bodykkal, animált karakterekkel és dinamikus környezetekkel való interakcióját is letesztelhetjük. A demoban vannak mozgatható objektumok, folyadékforrások és egyéb effektek is, mint például tornádók és örvények.
A szoftver várhatóan 10 millió particle-t tud majd surface mesh-elni a valósidejű folyadékszimuláció mellett, és a projekt weboldala szerint a technológiát tervezik pluginként beépíteni már létező physics engine-ekbe és VFX programokba.
A demo Windows-zal és Linux-szal kompatibilis, minimum GTX 1060-as videokártya szükséges a futtatásához, a készítők pedig GTX 1080-at ajánlanak hozzá.