Kijött a Substance for 3ds Max 2.0

Az Allegorithmic kiadta a Substance for 3ds Max 2.0-t, a 3ds Maxhoz való ingyenes plugin frissítését, amivel egyenesen a modellező szoftverben szerkeszthetjük a Substance Designer .sbsar formátumú matériáit.

A mostani frissítéssel animálhatóvá váltak a Substance material paraméterei a Maxon belül is, már támogatott a network rendering a Backburner által, és kezdetleges támogatást kapott a V-Ray RT és a Redshift is.

Material animáció és Backburner támogatás

Az új frissítésben a Substance Engine $time változójához kapunk hozzáférést, és így animálhatóvá válnak a matériák 3ds Maxon belül is.

A Substance paraméterek a többi paraméterhez hasonlóan keyframe-elhetővé váltak, és az animation editorban szerkeszthetőek.

Kezdetleges támogatást kapott továbbá a V-Ray interaktív render engine-je, a V-Ray RT, és a Redshift. Egyelőre mindkettővel csak statikus képeket renderelhetünk, és a Redshifthez nincs viewport támogatás. A V-Ray GPU-ról még szó sem esett.

A más, inkompatibilis render engine-t preferáló felhasználók már automatikusan használhatnak pre- és post-render scripteket, amik segítségével használhatóvá válnak a Substance material outputok renderelésre is.

Továbbá a plugin már támogatja a network renderinget a 3ds Max Backburner rendszere segítségével.

A régi CPU engine által maximálisan exportálható textúrafelbontást is feljebb húzták 2K-ról 4K-ra, és még sok más újdonság és hibajavítás is érkezett a frissítéssel.

Az újdonságok teljes listáját itt olvashatjátok

MEGOSZTÁS:
Meshmag