Megérkezett a Gaea 2480

A QuadSpinner stúdió elkészült a terepgeneráló szoftver korai változatának legújabb frissítésével. A Gaea 2480 új eszközökkel és még részletesebb beállítási lehetőségekkel bővült.

Március elején vált elérhetővé a Gaea korai változatának első kiadása. A QuadSpinner stúdió szoftvere előre megadott paraméterek alapján véletlenszerűen generál terepet, amelyet aztán tovább finomíthatunk, csiszolhatunk. A minap megérkezett legújabb frissítéssel új eszközök és még részletesebb beállítási lehetőségek kerültek a szoftverbe.

A Gaea 2480 egyik újdonsága az erózió node megjelenése, amellyel a felhasználók még pontosabban határozhatják meg a táj kopását, alakulását. Megadható az erózió legmagasabb mértéke, valamint a generált táj teljes mérete is. A táj először egy alacsony felbontású előnézetben jelenik meg, ahol láthatjuk a várható eredményt. Ez végül lehet akár 4K-s vagy 8K-s felbontású is. Szintén újdonság a convector node, amely a termikus energiák okozta eróziót szimulálja, valamint a soil map, amely a szél által összesodort port szimulálja. Utóbbit minél magasabb értékre állítjuk, a szél annál több port hord a hasadékokba, más felületeket pedig letisztít.

A már korábban megjelent node-ok közül a flow map már állandó esőt is képes szimulálni, míg a sediment opció segítségével már hatalmas hómezőket és gleccsereket is létrehozhatunk. A fejlesztők dolgoztak a kezelőfelületen és a munkafolyamatokon is. Utóbbi terén újdonság a 2d-s előnézet megjelenése, amelyben a node-ok hatásait nézhetjük meg. A felhasználók már beállíthatják, hogy a nagy számításigényű node-ok ne fussanak le automatikusan, ezzel jelentős időt spórolva meg. Emellett a kezelőfelületen új ikonok formájában váltak elérhetővé az új node-ok és beállítások.

MEGOSZTÁS:
Meshmag