Így készült a JBL reklámjának kaméleonja

A Psyop stúdiója keltette életre a JBL Pulse 3 hangszórójának reklámját, pontosabban az abban szereplő kaméleont.

A JBL Pulse 3 egy hordozható hangszóró, amely bármely partin megállja a helyét. Különlegessége, hogy nem csak jól szól, de a zenére szinte az egész hangszóró különböző színekben pulzál. Egy ilyen kütyühöz különleges reklám dukál, ezért a JBL felkérte a Psyos stúdiót, hogy készítsen egyet. A video hőse egy kaméleon lett, akit megbabonáz a színes pulzálás. A stúdió a napokban egy breakdown videóban mutatta be, hogyan keltették életre a kaméleont.

A munka természetesen a kaméleonok tanulmányozásával kezdődött, ki kellett találni, hogyan tudják az állat különleges bőrét lemodellezni. Ahelyett, hogy hagyományos eszközökkel megalkották volna a kaméleon bőrének textúráját, saját algoritmust írtak. Ezzel élethű másolatot generálhattak az állat különleges bőréről. Ezt később további eszközökkel kapcsolták össze, így rendkívül realisztikus végeredményt kaptak. Ezt követően az állat mozgását kellett lemásolniuk, ám annak bonyolultsága miatt szükség volt, hogy élőben lássák a munkájuk eredményeit. Végül a kaméleon színváltó képességét kellett lemásolniuk, ehhez egy speciális pipeline-t hoztak létre. A hagyományos textúrafestést és a kamera beállításait használva élőben tudták módosítani a modell megjelenését az adott jelenetben.

A Psyop reklámok mellett videojátékokhoz is készít előzeteseket, valamint VR és AR élményekkel is foglalkoznak. Készítettek reklámot a Coca Cola, a Cricket Wireless, a Microsoft, a Honda és az Aldi megbízásából is. Valamint dolgoztak a League of Legends, a Recore, a Dishonored, a Sunset Overdrive vagy épp a Wolfenstein: The New Order előzetesein is.

MEGOSZTÁS:
Meshmag