A stúdió célja az volt, hogy egy teljes egészében digitális Porsche reklámot készítsenek, amely mégis teljesen valósághű marad.
Egy Porsche 911 Turbo S és egy Lockheed F-22 Raptor versenye a kifutópályán. Ez a Porsche Encounter reklám témája, amelyet teljes egészében a Bipolar Studio csapata készített. A stúdió a napokban egy breakdown videót is közzétett, amelyben a munkájuk részleteit mutatják be.
A csapat célja az volt, hogy készítsenek egy reklámot teljes egészében digitális úton, ám ez ne látszódjon meg a végeredményen. Ehhez a videóban szereplő összes jármű és a pilóták esetében is a legaprólékosabb modellekre volt szükség. A videóban egy Lockheed F-22 Raptor szerepel, amely épp felszálláshoz készülődik. Nem sokkal a kifutópályája mellett egy Porsche 911 Turbo S száguld, benne egy ugyanolyan öltözetű pilótával. Természetesen mind a pilóták, mind a két jármű a stúdióban születtek meg. A breakdown videóban nem csak ezek 3d-s modelljeit mutatják meg, hanem a verseny helyszínének felépítését is. A pilóták modelljéhez valódi embereket scanneltek be, míg a repülőtér környezetét műholdképek alapján tervezték meg. A végeredmény egész lenyűgöző lett, egyedül csak a különleges kamerabeállítások lehetnek árulkodóak.
A Bipolat Studio kifejezetten reklámok készítésére szakosodott. Több ízben dolgoztak már a Porsche megbízásából, de az autós területen a Nissan, a Lamborghini és a Mini is megbízta már őket. Emellett készítettek reklámot az Airbnb, a Google, az Automotive, de még Hawaii megbízásából is.