Egy hét múlva jön a RealFlow | Cinema 4D 2.5

A Next Limit csapata hamarosan elkészül a RealFlow legújabb frissítésével. A folyadékszimulációs plugin több kompatibilitási fejlesztésen esett át.

A Next Limit stúdió egy ideje már dolgozik a RealFlow | Cinema 4D legújabb, 2.5-ös frissítésén. A Cinema 4D folyadékszimulációs pluginja több hasznos fejlesztésen és bővítésen esett át az elmúlt időszakban. Ezek a napokon belül megjelenő frissítésben válnak elérhetővé a felhasználók számára.

A készítők a legfontosabb fejlesztésként az új Visualizert jelölték meg. Ennek segítségével ugyanis a felhasználók sokkal pontosabb képet kapnak a szimulációikra hatást gyakorló virtuális erőkről. A Visualizer lényegében egy viewportban jeleníti meg az Attractor, a DSpline, a Gravity, a Noise Field, a Vortex és a Wind erőhatásainak vektroait. Ezáltal előre láthatjuk, hogy melyik erő milyen formában befolyásolja leendő szimulációnk elemeit.

Három új Vertex Map is kerül a pluginbe, amelyek az objektumok anyagához rendelhetőek. Az Age és a Vorticity mapek a folyadékok viselkedését teszik valóságosabbá, míg a Weight map lehetővé teszi több folyadéktípus vegyítését. Ráadásul mindhárom map előnézhető a viewportban is. Szintén fontos fejlesztésnek számít a plugin kompatibilitásának javítása. Most már gond nélkül működik animált textúrákkal és a Cinema 4D saját noise shaderével is. A felhasználók a Thinking Particles által generált csoportokkal is dolgozhatnak. Emellett a plugin immár kompatibilis lesz a TurbulenceFD-vel, a Jawset folyadékszimulációs szoftverével is.

A RealFlow | Cinema 4D 2.5 a tervek szerint március 15-én fog megjelenni, és a Cinema 4D R15-től felfelé lesz kompatibilis Windows 7-től és Mac OS X 10.9-től felfelé. A 2.5-ös frissítés újdonságairól a hivatalos oldalon olvashattok részletesebben.

MEGOSZTÁS:
Meshmag