A Soul Cave és a Soul City csomagok vázakat és azok textúráit és anyagait is tartalmazzák – kifejezetten mobil platformokra optimalizálva.
Évek óta az Unreal Engine különböző generáció uralják a videojátékos piacot. Az első generáció még 1998-ban jelent meg és olyan játékok használták, mint a Deus Ex, az első Harry Potter játékok vagy épp az Unreal és az Unreal Tournament. Az Unreal Engine 2 2002-ben debütál, ezt használta többek közt az első két BioShock, a Brothers in Arms széria és a SWAT 4 is. A legismertebb és legelterjedtebb a harmadik generációs motor lett, amely 2006-tól áll szolgálatban, és még tavaly is jelentek meg rá játékok. Az eddigi utolsó generáció, az Unreal Engine 4 2014-ben debütált a Daylighttal. Máig az egyik leggyakrabban választott grafikus motor, amelynek népszerűségével talán csak a Unity vetekedhet jelenleg.
Az Epic Games 2014-ben egy nagyon mutatós demóval prezentálta a grafikus motorban rejlő képességeket. Azon belül is a motor mobil platformokra szánt változatát mutatták be. A Soul címet viselő bemutatóban ősi barlangokat, elsüllyedt templomokat, hegyek és erdőket, valamint modern városokat egyaránt láthattunk, amelyeket mind a motor jelenített meg. A videóban tehát két teljesen eltérő design keveredett, ezekhez pedig közel 600 elemet használtak fel a készítők.
Az Epic Games a minap teljesen ingyenessé tette a demóhoz készített modelleket. Ezeket két csoportra bontotta: Soul Cave és Soul City – annak függvényében, hogy a két eltérő design közül melyikhez használták fel. A Soul Cave sziklákat, növényeket, fákat és a templom építőelemeit foglalja magába, míg a Soul City a modern város építményeit. Előbbi 173, utóbbi pedig 419 elemet számlál. Mivel mindet kifejezetten mobil platformokra tervezték, így level of detail nélkül, a lehető legkisebb helyet foglalják. A textúrák felbontása 256*256-tól 2048*2048-ig terjednek.
A két csomagok külön-külön és egyben is le lehet tölteni az Unreal Engine online áruházából. A Cave innen szerezhető be, míg a City innen tölthető le. Felhasználásuk teljesen szabad, mindössze annyi a megkötés, hogy kizárólag ehhez a grafikus motorhoz kapunk licencet rájuk.