A Ziva Dynamics elkészült a Ziva VFX 1.2-vel

A Ziva VFX decemberi nagy frissítése után most csak egy kisebb érkezett, de ebben is fontos új funkció kapott helyet.

Tavaly decemberben jelent meg a Ziva VFX 1.1, a Ziva Dynamics Maya pluginje, amely a bőr és az izmok szimulációjáért felel. Az akkori frissítés az általános teljesítménybeli gyorsulás mellett néhány új eszköz és funkciót is hozott magával. A napokban megérkezett a legújabb javítócsomag, a Ziva VFX 1.2.

Ezúttal egy kisebb frissítésről számolhatunk be, ám ebben is nagyon hasznos újítás kapott helyet. Beépítettek egy automatikus mesh-ellenőrző rendszert. Ennek használatával sokat egyszerűsödik a felhasználók élete. A rendszer ugyanis folyamatosan figyeli a forrásanyagokat és automatikusan kiszűri az esetleges hibalehetőségeket. Így könnyen és gyorsan meg lehet találni azokat, amely a későbbi munkát is gördülékenyebbé teszi.

A Ziva VFX 1.2-es frissítésével ismét javítottak a plugin általános teljesítményén is. A fejlesztők elmondása szerint a egyes ruhaszövet-szimulációk esetében a rendszer kétszer gyorsabb számításokra is képes mint korábban.

A Ziva VFX 1.2 az elődhöz hasonlóan a Maya 2014-től felfelé (immár Maya 2018-ig) kompatibilis a szoftverrel Windows 7-től felfelé és Linuxon egyaránt. A plugin teljes verzióját kifejezetten a nagy vállalatoknak szánják, ahol számos munkaállomáshoz licencelhetik. A kisebb indie stúdiók éves bérleti formában juthatnak hozzá, de van 30 napos ingyenes próbaverzió is. Az 1.2-es frissítésről részletesen a hivatalos oldalon olvashattok.

MEGOSZTÁS:
Meshmag