Middle-earth: Shadow of War – Friend of Foe breakdown

A napokban megjelent Middle-earth: Shadow of War nemrégiben kapott egy élőszereplős, interaktív előzetest. A trailert az MPC Design csapata készítette, akik most a részletekbe is beavatnak minket.

A Warner Bros. Interactive gondozásában jelent meg egy hete a Monolith Productions legújabb játéka, a Middle-earth: Shadow of War. A Gyűrűk ura világában játszódó játék már a második felvonás, amely a stúdiónál készült a 2014-es Middle-earth: Shadow of Mordor után. A játék története valahol a Hobbit és a Gyűrűk ura eseményei között játszódik, mi pedig Talion kalandjait élhetjük át benne. Az MPC Design jóvoltából néhány héttel ezelőtt felkerült a világhálóra egy interaktív trailer is Friend of Foe címmel. Ennek érdekessége, hogy élőszereplős formában készítették el, a néző pedig bizonyos pontokon dönthetett, hogy merre haladjon tovább a cselekmény. Az MPC Design most a kulisszák mögé is beenged minket egy picit.

A fenti videón a teljes csatajelenet legérdekesebb részeiből szemezgetnek. Láthatjuk, hogyan épült fel az erőd, amelyet Talion és ork-serege megpróbál bevenni. Természetesen a távolról felvett tömegjelenetek erre kifejlesztett szoftverekkel készültek. Az egyik legérdekesebb azonban maga Talion. Ő ugyanis a történet szerint testén egy másik szellemmel osztozik. Éppen ezért egy jelenetben a színész és a 3d-s modell egymást fedve jelenik meg. Az univerzumból adódóan a videóban trollok és nazgûlök is szerepelnek, ezek – az orkokkal ellentétben – csak 3d-s modellként bukkannak fel.

Végül érdemes megnézni a végeredményt is, mert az interaktív trailer kimondottan jól sikerült.

MEGOSZTÁS:
Meshmag