Így készült a Magnum fagyigyára

A Mikros és a BaconX csapata megmutatja, hogyan alkották meg gépről gépre a Magnum reklámjában látható gyárat.

A Magnum talán a világ legismertebb jégkrém-családja, amely a világ számos országában nagy kedvenc. Az Unilever idén egy vadonatúj reklámot rendelt, amely a Made to be Broken alcímet viselte. Ebben azt a folyamatot láthatjuk, hogyan születik meg a roppanós jéghideg édesség. Most pedig megnézhetjük, hogy a BaconX és a Mikros Image csapata hogyan építette fel virtuálisan a Magnum fagyigyárát.

A videóból kiderül, hogy a gyár összes gépének elkészítését gondos tervezés előzte meg. Odafigyeltek minden apró részletre, hogy a lehető leghitelesebb, legautentikusabb reklámot kapjuk. Az egyébként alig félperces bemutatóban azt a folyamatot mutatják be, ahogy robotok először apró darabokra morzsolják a csokoládét, majd a darabokat a fagylaltba keverik. Jöhet a csokoládé-bevonó, a tetejére a jól ismert Magnum logó, majd az egészet egy ízléses pohárba dugják.

Ennek a folyamatnak minden másodpercét a BaconX és a Mikros Imagae stúdiója álmodta meg és készítette el. Ők tervezték meg a gyárat, helyezték el a gépsorokat. A breakdown videóban először a vázlatokat láthatjuk, majd a 3d-s modellek megszületését és animációit. Később pedig azt, hogyan helyezték el mindezeket a különböző jelenetekben, hogyan világították be a helyszíneket.

A két csapat jelentős rutinnal rendelkezik a reklámok terén, hiszen készítettek már promóciós anyagokat a Mercedes-Benz, a Volkswagen, az Aldi, a Telenor, a Peugeot, a Lacoste vagy épp a Burger King megbízásából. De a Magnumnak is készült már reklám náluk.

MEGOSZTÁS:
Meshmag