Verseny életre-halálra – így készült a BWIN reklámja

A Glasswork VFX stúdiója megmutatja, miként tették izgalmassá két ámokfutó versenyét a BWIN reklámjában.

Egy sárga taxi és egy rendőrautó. Mindkettő volánjánál egy-egy fickó, őrült csillogással a szemében. Ők versenyeznek az éjszakában, miközben egy kisebb seregnyi rendőr lohol a nyomukban. Erről szól a BWIN reklámja, amelyben menet közben felteszik a kérdést: szerintünk a sárga vagy a fekete autó fog nyerni végül.

A reklámot a Glasswork VFX stúdió készítette, legalábbis ami a számítógépes effekteket igénylő részeket illeti. Márpedig egy ilyen jellegű videóban akad ilyen bőven. A jelenetek többségében csupán 3d-s modelleket láthatunk, nem valódi helikoptereket, vonatot vagy rendőrautókat. Igaz ez az utolsó pillanatban elkerült frontális ütközésre is a kamionnal, amelyből a kamion és a rendőrautó ugyan valódi, de más nem. Az útról a bozótba repülő taxi teljes egészébe utómunka eredménye. Igaz ez a vonatra és a helikopterre is az összes jelenetben. A vonat

A Glasswork VFX nem egyedül dolgozott ezen a reklámon, a forgatást az Iconoclast csapata végezte, a stúdió csupán életet lehelt a jelenetekbe. Ennek egyébként is nagy szakértője, hiszen számos reklám mellett videoklipeket is készítettek már Pink és David Bowie számára. Készítettek már reklámot a Nissan, az Xbox, a Heineken, a Samsung és az IKEA számára is, de néhány sorozatban is közreműködtek már.

MEGOSZTÁS:
Meshmag