A spanyol Valencia CF a VirtualArt stúdiót kérte fel, hogy elkészítse a 2017/2018-as idény mezét bemutató videót.
Két héttel ezelőtt rajtolt el a profi spanyol labdarúgó bajnokság, a La Liga, amelynek egyik legnagyobb múltú együttese a Valencia CF. A futballklub nemrégiben a szintén spanyol VirtualArt stúdiót kérte fel, hogy készítsen egy látványos reklámot a csapatnak. Ebben mutatták be az aktuális idén új mezét is.
A videón a csapat egyik játékosát láthatjuk, amint a mez valósággal kinő a testén. Először a mez eleje rajta a logókkal, amelyet olyan aprólékosan kidolgoztak, hogy még a hímzés szálai is látszódnak. Majd ugyanígy egy pontból kiindulva veszi fel a játékos hátának formáját is. Végül a két rövid ujj kerül a helyére. Ám azzal, hogy a mez végül teljesen a helyére kerül, még nincs vége az átalakulásnak. Az elsőszámú valenciai futballklub címerállata a denevér. Így nem meglepő, hogy a focista a video végére denevérszárnyakat növeszt.
A VirtualArt stúdió egyébként kifejezetten szakértője a reklámkészítésnek. Dolgoztak már az Audi, a Häagen-Dazs és több gyógyszergyár megbízásából is. A valenciai sportegyesülettel sem először dolgoztak most együtt, hiszen tavaly is készítettek nekik egy látványos reklámot. Akkor egy egész stadiont kellett életre kelteniük a játékos körül. A Mestalla stadion 3d-s modelljének elkészítése, benne 40 000 animált szurkolóval komoly kihívást jelentett. A 200 millió poligonból álló jelenet lerendereléséhez új rendszerbe kellett invesztálni a csapatnak.