Így készült a Peugeot 5008 kínai reklámja

A Miopia FX csapata nem először készít reklámot autónak, most megmutatják, a Peugeot 5008 hogyan ugrott a térben és miként fagyasztotta meg a tó hullámait.

Az 1999-ben alapított spanyol Miopia FX kifejezetten reklámok készítésére szakosodott. Az elmúlt években számos spanyol céggel dolgoztak együtt, de nemzetközi viszonylatban is találkozhatunk munkáikkal. Autós vonalon olyan márkáknak készítettek már látványos videókat, mint a Nissan, a Honda, a Ferrari, valamint nemrég a Peugeot.

A Peugeot 5008 Kínába szánt futurisztikus reklámját készítették ők, amelyben az egyterű egy bázisról indulva tesz egy kört a tengerparton. A reklám érdekessége, hogy a helyszínek között az autó és utasai egy teleportkapun keresztül közlekednek. A forgatás Pekingben zajlott, ahol egy stúdióban rögzítették az autó indulásának jelenetét. Itt a legnagyobb munka a teleportkapuval volt, amely teljes egészében számítógépes munka. A reklám második fele egy tó partján játszódik, ezeket a felvételeket a Sayram tónál vették fel. A jelenetben hatalmas hullámok csapnak át az autó felett, majd ezek egy szempillantás alatt jéggé fagynak és egy barlangot képeznek körülötte.

A Miopia FX munkáihoz többek közt az Autodesk flame, Smoke, Maya, Softimage, Mental Ray, RealFlow, ZBrush, Vue, Nuke, Houdini szoftvereket használják.

MEGOSZTÁS:
Meshmag