Megjelent a MaxToBlender plugin, amely jelentősen megkönnyíti a tartalmak két szoftver közti mozgatását.
A legtöbb grafikus bizonyára nem egyetlen szoftverre támaszkodik, ha egy profi projekten dolgozik. A 3DtoAll csapata gondolt azokra, akik 3ds Maxban dolgoznak, de a rendert már a Blenderre bíznák. Erre természetesen eddig is volt lehetőség, mindössze egy olyan formátumba kellett elmenteni a projektet, amelyet mindkét szoftver képes kezelni. Ilyen az Alembic vagy az FBX. De ez egy kissé körülményes megoldás.
A 3DtoAll azonban elkészült a MaxToBlender pluginnel, amely mindezt villámgyorssá és egyszerűvé teszi. A plugin nem csupán két kattintásra redukálja az egész folyamatot, de automatikusan át is konvertálja a projekt teljes tartalmát. Ezzel készíti elő a projektet a Blender Cycles render-motorjára. Emellett a V-Ray anyagokat és fényeket is átkonvertálja arra, ami a Cyclesben megfelel nekik. Ezzel kiválthatjuk a V-Ray for Blender használatát is.
A MaxToBlender a 3ds Max 2014-gyel és az ezt követő verziókkal kompatibilis, míg a Blenderből a 2.77-es verziótól felfelé működik megfelelően.