Az eszköz segítségével sokkal könnyebb egy jelenetben a 3d-s modelleket a megfelelő perspektívához igazítani.
Daniel Macha fejlesztő jóvoltából megjelent a SLiB - Match a Mayához. Az eszköz lényegében ugyanazt a funkciót kínálja, mint a 3ds Max Perspective Match és a Cinema 4D Camera Calibrator funkciója.
A felhasználók manuálisan húzhatják meg az adott háttér (legyen az egy kép vagy 3d-s jelenet) egyenes vonalai alapján a segédvonalakat. Majd a SLiB - Match ez alapján létrehoz egy virtuális kamerát, amelyhez kiszámolja a megfelelő perspektívát és látószöget. Így a jelenetbe elhelyezett 3d-s modell tökéletesen passzolni fog a környezetéhez. A felhasználók a segédvonalakat el is menthetik, hogy később újra felhasználhassák azokat.
Az SLiB - Match a Maya 2015-höz és az utána megjelent kiadásokhoz érhető el 30 dollárért. Az eszköz kompatibilis a V-Ray, az Arnold és a Redshift render-motorokkal is.