Változások a 3ds Max 2018 renderelésében

A Mental Ray többé nem a 3ds Max része, de van helyette más. 

Az Autodesk 2016-ban megvette a Solid Angle-t, vagyis azt a céget, mely az Arnoldot fejlesztette. A felvásárlás célja az volt, hogy a portfólióba egy magas szintű renderelőt tudjanak beemelni, illetve megteremtsenek egy olyan ökoszisztémát, ahol a Mental Ray, az Iray és az Arnold egyenlő erővel rendelkezik. Mindennek azonban az lett a vége, hogy előbbi kettőt szépen kiemelik a 3ds Max 2018-ból, és csupán az Arnold marad helyette.

Ez a lépés mindenkit érint, aki a 3ds Max 2018-at fogja használni, ugyanakkor nem kell senkinek megijednie, hiszen az Nvidia termékei továbbra is használhatóak (legalábbis december óta folynak a béta tesztek), mivel az Autodesk is azt szeretné, hogy felhasználói olyan renderezővel dolgozzanak, amelyik a legjobban megfelel az igényeiknek.

Bővebben minderről az Autodesk oldalán olvashattok.

MEGOSZTÁS:
Meshmag